Tuesday, September 1, 2009

makanan fev...



kata-kata :
ermmm... yummy-yummy..
hehe..
ni makanan fev aku bile aku kat rumah..
(blog ni ditulis selepas waktu berbuka eh,hehe)
soto..
tp khas yg mak aku wat..
Hajjah Saerah Bt Juni..
bile balik kg..mak aku mesti wat kan untuk anak nye ni..
anak mak?
biarlah.. ngan sape lg kite nk bermanja kan..
tp aku pasti, kebanyakkan makanan fev adalah hasil tgn mak kita sendiri kan..
sayangi la keluarga kite yg sementara masih ada..
jgn bile kite dah x beperluang, baru kite nak menyesal..
so buang kan ego...
x usah malu untuk kite mengucapkan rasa kasih n sayang kita pada mak ayah..
sape lg yg berhak untuk kite curahkan selain kepada ALLAH dan rasul..
jgn kalah kan rase kasih kite kepada keluarga hanye kepada insan yg kite baru kenali..
.....

kasih kepada mak, Hajjah Saerah bt Juni
kasih kepada ayah, Haji Hasnari Md Nawam
kasik kepada kakak, Emy Sulfiza dan Halwani...




p/s still bosan mlm ni... hehe

1 comment:

  1. wah..sedapnya makanan itu...
    betul2 mama yg masak sedap..
    aini ska bila mama yg masakkan dkt aini...

    ReplyDelete