Sunday, July 26, 2009

angan-angan...



kata-kata :
angan2...
bg aku bnde ni x salah..
dari situ akan adenye impian.. dan harapan..
jangan matikan ia hanya sekadar angan2..
kene ade usaha..
tanpe sedar angan2 itu juga doa..

angan2 aku dari sekolah rendah sampai u..
sekolah rendah aku berangan untuk pakai baju batik..
hehe..
ini semua semasa sebab masa aku di pekan
dan lihat ade ramai student sekolah asrama kuar ramai2..
bangga dengan baju batik mereka
alhamdulillah aku dapat ke sekolah berasrama time menengah..
walaupun pas tu aku jarang pakai baju batik time kuar.. hehe

di sekolah menengah,apabila majlis anugerah cemerlang..
ramai senior2 yang berjaya time PMR,SPM ngn STPM
datang ke sekolah semula untuk mengambil hadiah..
aku berangan ingin menjadi seperti mereka..
Alhamdulillah angan2 aku tercapai time SPM..
walaupun x ok sangat sebenarnya..hehe

Pernah x mase puasa n raya korang selak akhbar bace salam di perantauan?
aku suka bace part tu..
tengok student2 malaysia dari luar negara smpaikan salam untuk keluarga mereka..
Di U aku pernah berangan nk ke oversea dan di support sepenuhnye..
sape sangka ia tercapai..
tapi aku pergi time raya gak..raya haji la..
kenapa la x de ruangan salam perantauan time raya haji..
hehe..
walaupun aku cume g Indonesia n sebulan je..
kire ok la kan..


ermm..
ade hikmah Allah tempatkan aku di sini..
mungkin di U 'besar' hal ni x kan berlaku..
bagi aku di U ade bnyak peluang..
samada kite sedar, cepat atau berpeluang merebutnye..

kembali pade angan2 ni..
berangan la bende yang baik2..
titipkan la kepade si Dia..
Dia maha mendengar..
Kalau x dpt di sini kite akan dapt di sana..
Insyallah..


No comments:

Post a Comment