Friday, July 31, 2009

seminar..



kata-kata:
salam..
aku baru balik dari seminar mengenai soft soil kat hotel pacific, jb..
penat lg nih..hehe
seminar ni 2 hari, 30-31 hb julai..
mlm tido dekat utm kolej 17..

seminar ni mengenai forum tentang tanah lembut..
permasalahan dan cara penambahbaikkan..
berkongsi idea..
bg aku ni 1 pengalaman yg best..
dapat duduk same2 1 forum dgn pakar2 geotek..
ade pakar dr luar negara pun datang..
terasa kecil sgt aku nih..
bersedia ke aku nak tempuhi dunia kejuruteraan ni nanti..

seminar ni ade banyak sessi..
ade 6 lectures sume nye..
time hari ke2 sume peserta di bawa ke site..
(costal highway construction fom jb to nusa jaya)


ermm aku kongsi gambar pengalamn aku kat sana..



aku..lam ngn bani, sblum smnr start..


lecture 4 by Prof Dr Aminaton from UTM


Saye ade 1 soalan..haha..




kat site.. bakal engineer. Insyallah..



Briefing by Prof Dato'Dr Hj Ismail



Nusa Jaya..

No comments:

Post a Comment